התמודדות עם חרדה

התמודדות עם חרדה כאשר מתקרב חרדה האישה היא מנגנון הגנה. הוא קיים כדי להגן על עצמך מפני התנהגות חריגה. דמיינו בניין, מי בנה את המבנים של מבנים. החבר'ה האלה ללכת על שתי רגליהם הקורות רחב בגבהים גבוהים. לאחרונה הייתי עם חבר הסובל מחרדה גדולה כשמדובר מתקרב אישה. אני מניח שכבר ששמע אותו לשאר, ונותן רשומה, הגישה לנו חרדה המנוסים ביותר. אין שום שיטה בה לחסל את זה. אבל ככל שאתה לומד יותר על החרדה, קל יותר שיהיה.

אבל הוא עדיין שם. להלן כמה הגדרות ומצבים התמודדות עם חרדה שגורמת לנו להביא אותנו קרוב יותר אישה. חרדה חרדה היא מנגנון הגנה. הוא קיים כדי להגן על עצמך מפני התנהגות חריגה. דמיינו בניין, מי בנה את המבנים של מבנים. החבר'ה האלה הם על קורות פלדה של שתי כפות רגליים ברוחב עד מאות מטרים מעל פני הקרקע. למרות שהם מבוטחים עם ורתמות, הגוף שלך לא להבין את זה. השבועות הראשונים הם גיהנום.

לאחר שבועות אלה, עוד הרבה. הגולן לא מפריעים להם. הגוף שלך קיבל את הגובה כתכונה של הסביבה. זה נורמלי עבור אותו אדם. יש לי חבר אשר עבד בבנייה, ועבד במבנים של מבנים אלה בגבהים גבוהים, לא הייתה בעיה בעבודה בגבהים אלה. אבל עכשיו הגולן הן בעיה גדולה להרגיש חרדה רבה בנושא זה. בגלל הסביבה שלך השתנה. הוא כבר לא עובד בבנייה. עבור הגולן אינם כעת הסביבה. לו, הגובה הם חריגים כעת, כאשר הם היו רגילה במשך עשור. חרדה הגישה היא אוסף של החרדות. הפחד לדבר עם זרים. פחד להפריע לאנשים. הפחד ייגמר דברים להגיד. הפחד של מבט מטופש (לחץ חברתי). והפחד של הצלחה (אחד המועדפים שלי). לדבר עם זרים מדברים לזרים הוא הנפוץ ביותר. בימינו של ציד, איסוף סוג זה של התנהגות הצליחה כי אתה להרוג. אנחנו כבר לא חיים בחברה שבטית, אך גופנו לא להבין את זה. תכנות הביולוגי שלנו נשאר ישנים פעמים. אם אתה לא לדבר עם אנשים בכל יום, אתה מצפה מעבר אל, sargear בבר? הגוף שלך נילחם נגדך. יהיה מוגן אם אותו. אלא אם כן אתה לומד acclimate. לשבור הרגלים דורש לפחות 21 ימים כדי לשנות או לשבור את הרגל. זה נכון, שזה לוקח שלושה שבועות כדי להתגבר על החרדה של קירוב. לדבר עם זרים PARTES המשימות EN. כלומר, באוטובוס, בתחנת הדלק, בשורה של סופרמרקט, במטוסים, בעבודה, מסעדות, ועוד מדבר עם אדם חדש כל יום. עבור סוג זה של מצב אתה מנסה להשתמש בטכניקה על הפתחים. מבין כי אם השאר להיות ישות חברתית במשך תקופה ארוכה של זמן, החרדה קירוב יחזור. אם קירובים בצהריים ברחוב הן אופציה, לטייל על ביממה ארוחת הצהריים שלך. פעולה זו תגרום sargeos יותר בבר קל. זה ימנע בהדרגה את חרדת מדבר עם זרים. פחד להפריע אנשים זהו מאפיין של בני אדם, הם העלו מלידה להיות מנומס. כדי להיחשב ברגשות של אחרים. אנחנו חברה רגיש. אנחנו גם חברה חלש. האיש אלפא נוטה להתחשב אחרים. אבל הוא לא היסס לתת את המתנה של המציאות שלהם. למה לך שאכפת לך להפריע אנשים? שינוי אתר עם המטרה שלך. אם היו מדברים לחברים יהפוך מדוגמנית תחתונים, כתפיות מופרע, אתה enfadarías? זיון, לא. לא היה מתנגד עומד לפתור בעיות העולם. נשים פתוחים תמיד הנסיך המקסים שלה. קבל מתנהג נינוחה אל תדאג על-ידי השיחה, ולצחוק איתם. כשהגיעה בו רצית מתנצל להפריע וכדי להתרחק משם. גררת את אותם בחזרה. אנשים אלה חיים משעממים. הם התעוררו במיטתו משעמם, הם מובילים רכב משעמם כדי עבודתו משעמם, נמצאו עם חבריהם משועמם ולדבר על איך אתה לקבל משועמם. הם לא להפריע משהו חשוב. לא בבר, לא באוטובוס ולא קזינו. זוהי המציאות שלך. אחרים ללכת לבד בחיים, לא שלך. האם, לדעתכם, כי זה כל מה שאתה צריך כדי ללמוד?שום דבר אחר טועה כי אלה esoa לראות רק את קצה הקרחון. להוריד וללמוד כל את טכניקות, טריקים וטיפים שעליך לדעת כדי לפתות אישה. ביקור שלי