לשדרג את קורות החיים שלך היום

חבר קודם לתפקיד סגן נשיא של חברה. אני שמח בשבילו והיה הדבר הראשון שאמרתי לו לאחר ברכה "לעדכן את קורות החיים שלך". a l עכשיו בליגה החדשה והיא בעת צייד ראשים, צריך להתקשר או מציגה הזדמנות לקדם את עצמו, להיות מוכנים עם הניירת שלך. מוכן עכשיו, לא מחר. הרושם הראשוני על מעביד שחייב להיות אחת של הכנה.

ואת? מתי היה העדכון האחרון של קורות החיים שלך? 'תמיד מוכן' לא רק המוטו של הצופים והצופות של הנער, עם קורות החיים שלך עודכן לתאריך היא חלק חשוב של הכנה שלך אם אתה מסתכל על תנוחה אחרת הפעם או לא. כאשר הזדמנות נראה, אתה הולך להיות מוכן תיעוד נאות? האם ניתן לשלוח את קורות החיים שלך או פקס בכל עת? הוא הוסיף שלו המיקום הנוכחי, מיומנויות או תחומי האחריות את קורות החיים שלך? השינויים לא צריך אפילו להיות גדול כך שיוכלו להמשיך להיות חשובה מספיק כך שלא תוכל לעדכן את קורות החיים שלך. יש שינית את תיאור המשרה? היא סייעה סמינרים או סדנאות שוב? הוא נתן לו אין דיבור או הוכר בדרך כלשהי? הוא הצטרף או זכה בפרסים של כל הארגונים? שינוי מספרי טלפון? מה קורה עם דה estudios superiores דה תעודה או לימודי המשך כיתות? אולי פרסמת מאמר או ספר, או העניק ראיון עיתון, מגזין, רדיו או תחנת טלוויזיה מקומית? שינויים גדולים או קטנים, הדבר החשוב הוא שיש את קורות החיים שלך לשקף במדויק את המצב הנוכחי שלך ומייצג אותה חיובית ככל האפשר. הזמן לא תמיד כה קצרים, רבים, אם מעסיקים לרוב לא, פוטנציאלי עלול לתת זמן להכין ולשלוח את קורות החיים שלך, אבל זה בהחלט טוב יותר עדכנת את מוכן קורות החיים שלך. מניח את הדעת, יש לך כל תוספים? כעת להדפיס עותקים לפחות 2 ב איכות הנייר. זוכר את חוק מרפי? מה לגבי חוק Ahern? "שום דבר רע מצפה זמן טוב לעבור".

המדפסת שלך יתחיל לפעול או הדיו? התרסקות דיסק קשיח שלך? האם מאגר עותק מקומי סגור לרגל שיפוצים? כתזכורת הסופי, למרות שלא כדאי להמשיך עם זה קורות חיים מעודכנים בחוץ בחלק העליון של שולחן העבודה החדש שלך, כי באמת אתה צריך להיות איפשהו יד. א. זכויות יוצרים JobMarketUpdate.com 2005 ניתן להדפיס מחדש את המאמר בעוד המחבר בתיבת המשאבים שלהלן הוא תמים הקישורים הם חיים. ג'ון Ahern מסייעת לאנשים לעזור לעצמם חיים טובים יותר קריירות. את החדשות העדכניות ביותר לשוק העבודה, משרות פנויות, עדכונים, בקר: מיוחדים הדו ח על הגעה המירבי על פי התפקיד הנוכחי שלך, או טוב יותר הבא שלהם, לבקר