ראיות דם עבור הבלוג שלך?

האם אתה תורם לאחד כ 36.1 מיליון (ולגדול) בלוגים באינטרנט? או אתה חושבים להצטרף למערכה להתחיל לפרסם בלוג לעסק קטן או בבית? ודא כי אתה מפרסם את הסוג של בלוג עבור סוג שלך כתיבת עבודה, או כל הזמן הזה היו לשווא. בדיקת דם של הבלוג כמו גם יש סוגי דם שונים, ישנם סוגים שונים של בלוגים, כל אחד משמש למטרות שלהם. לתת את הבלוג שלך שבדיקת דם תסייע לך לקבוע איזה סוג של בלוג הטוב ביותר עבור העסק שלך, מה יכול להיות רע בזה שיש לך עכשיו. סוג דם בלוג 1: מערכת יחסים עם הלקוח בלוגר היא אחת הדרכים הטובות ביותר של לשים את הפנים ואת אישיותו של העסק שלך, במיוחד אם היא פועלת אך ורק במרחב. מי עדיף להשתמש בבלוג שלך לחיזוק היחסים עם הלקוחות שלהם שהם מבלים זמן רב מדי אינטראקציה עם לקוחות, מענה לשאלות, המציע עצות מועילות, ולשמור אותם הודיע ההתפתחויות בעסקים. בלוגים אלו ממוקדים פחות על ה מוצרי החברה ועוד בתרבות של החברה, הסיכויים שלו. סוג זה של הבלוג שואפת ליצור נאמנות לקוחות ולהקים זרם קבוע של דף האינטרנט מבקרים להלן. דם של הבלוג סוג 2: מכירות כפי שאתה יכול לדמיין, רוב חברות שהופכות את הבלוג עקב תפיסת היתרון שלך לשורה התחתונה.

בעוד מעט מאוד מחקר כמותיים עשה בנוגע להשפעת בלוגים על מכירות כללי כספי ממשי, הנוכחות המתמדת של מכירות מונחה בלוגים מציין סוג כלשהו של התשואה על ההשקעה. מוקד מכירות בלוגים על האבולוציה של המוצר ואת היתרונות עבור הלקוח. יש פחות אינטראקציה באינטרנט עם הלקוחות דרך הבלוג כפי המטרה היא להעביר לקוראים מחוץ הבלוג, בדפים של המוצר. בלוג המכירות שואפת לעודד מבקרים כדי לקנות מוצר, שירות או מידע המציע החברה. בלוג סוג דם 3: אתר אישי כתבי-עת בלוגים אלה מהווים את עיקר אתר האינטרנט של 36.1 מיליון רשומות באינטרנט. רוב הם חשבונות אישיים שנכתבו בלי לקחת בחשבון את גודל הקוראים או ערך כספי. בלוגים רבים הכריזו חופשי כמו ההישג הגדול ביותר של האינטרנט, המאפשר כי כמעט לכל אחד עם חיבור לאינטרנט כדי לפרסם, פשוטו כמשמעו, מה הם רוצים, והכל עניין של כמה דקות.

יש מטרות רבות עבור בלוגים אישיים, מאז יש בלוגרים. אולי הנושא הנפוץ ביותר הוא הזדמנות להישמע. עשיתי את הבדיקה של הבלוג דם? לעשות ומה עכשיו? איזו קטגוריה עשה שלו בצורה מיטבית בבלוג? האם אתה יודע שאתה מוצא אתה כותב סוג בבלוג, אבל הם רוצים את היתרונות של האחר? אם עדיין לא מופעל הבלוג שלו, הקלד לעשות שזה יהיה ההתאמה הטובה ביותר של יכולות הכתיבה שלהם ואת התוצאה הרצויה? פשוט, אם אתה לא כותב מהסוג הטוב ביותר בלוג עבור היתרונות שאתה רוצה, לעולם לא תקבל, תאבד הרבה זמן בתהליך. אם עושה את הבלוג הנוכחי שלך מה בדיוק אתה רוצה, להשאיר אותו לבד. אם אתה מוצא כי כמה שינויים חיוניים, שקול את השאלות הבאות: אם אתה חושב אני יכול לנהוג את מכירות אמיתי של הבלוג? אני מעדיף לבלות את הזמן שלי בכתב האינטראקציה עם הלקוחות (חיוביות וגם שליליות) או לכתוב אודות המוצר שלי? (זכור כי בדיקת הדם) אני האדם הטוב ביותר עבור מחבר הבלוג שלי, או האם יש מישהו יכול לעשות עבודה יותר טובה? אני רוצה במה הבלוג כחברה ממומנים על-ידי כלי התקשורת או מעדיפים מופיעים מעין בדיקה חיצוני, אובייקטיבי? כמה זמן אני מוכן להשקיע בכתב? חינם איך הוא מה שאני רוצה להיות לגבי תדירות הפרסום ולהגיב משוב על הלקוחות? מיליוני אנשים כבר בלוגים, אבל אל תתנו שאתה מתחיל. לתת את בדיקת דם של בלוג עסקים ולראות איזה סוג עובד הכי טוב בשבילך. ניק סמית הוא המוכר של האינטרנט עם אחד לאינטרנט. לקבלת מידע אודות אחת של DNA, מוצרי ה-DNA, בקר