להיות צרכן רב עוצמה

כמה פעמים אתה אומר לעצמך? "רק רצון החברה אותי כי הם מעריכים את העסק שלי!"? במשך שנים רבות אילפתי נציגי שירות לקוחות בארגון גדול. אין ספק כי היה זה בשנים אלה, באופן אישי, הפכתי לצרכן עם סטנדרטים וציפיות הגבוהה ביותר. זה היה גם בזמן הזה שהבנתי שהחשבון שלי נקודת יחיד של כוח (צרכן) היה הולך לקחת העסק שלי במקום אחר אם אינך מקבל את הטיפול, כי ראוי. למרות שזה אולי לא נראה הרבה, קח דקה והוסף אותו! מושקע בחנות מכולת שלהם בשנה? כמה מושקע תחנת שירות בשנה? כמה מושקע במשרד ד ר completo בשנה (הקפד לכלול מה שאתה משלם הביטוח שלך)? זה מפתיע אותך? חושב במודע או לא, אנחנו כל הצרכנים של תאגידים וחברות אשר נהנים, כי בחרנו לעשות עסקים עם אותם. מילת המפתח כאן היא "בחירה", נדבר על זה בהמשך.

חלק מהחברות קטן לעשות עבודה נהדר ללמד העובדים שלהם כיצד לפנק את הלקוחות שלהם. אולי המקום שבו להפסיק לקנות קפה בדרך לעבודה בבוקר. תלך, קפה חם, טרי, נקי ומסודר, תיבת יש גדול חיוך (אמנם עמוס), אפילו לקחת את הזמן כדי להודות לך על העסק שלך. אז יש כמה חברות גדולות (לא הכל). יש להם שליחות, חזון וערכים המובעת בקירות. בטרקלין העובד ישנם שלטים שניתן לומר משהו על מחויבותה איכות ושירות. עם זאת, כאשר הוא מגיע השירות ללקוח או לאדם, הופעת חסר חיים? בלי התלהבות, בלי קשר חזותי, ויש כמעט אין הכרה? אלוהים יעזור לך אם זה לא נוח כי כאשר מבקש הסבר או פקד של מחיר.

להחליט עכשיו להיות צרכן חזק ולתת את העסק שלך למי מתייחסים אליך כאילו אנו מעריכים את העסק שלך. כאן אין אסטרטגיה כדי להגיע לשם: ליצור רשימה של כל המקומות היכן לעשות עסקים. אל תשכח לכלול מנויים, מוסדות פיננסיים, אפילו handyman שלהם. בשלב הבא, להעריך את שביעות הרצון שלך עם כל חברה ברשימת שלהם (5 = 1 מרוצה מאוד = לא מרוצה). בדוק את הדירוג שלהם. אם אין ציונים של 1 או 2, לקחת את העסק שלך במקום אחר? מיד. החברות הצביעו 3, אתה צריך להיחשב באזור הסכנה. אם תחליטו להישאר איתם, לפחות לתת להם קצת מידע על מה ניתן לעשות כדי לשפר. סקירה שוב ב- 6 חודשים. חזור על התהליך כל שנה. הנקודה שלי? כי מגיע להם להיות מטופלים עם כבוד והערכה, יש לך בחירה! אם לממש אפשרות זו, אשר משמש אותנו כל כצרכנים. אל תתפשר על פחות! אודות המחבר: Lora J Adrianse הוא הבעלים של חיבורים חיוניים. היא מאמן, יועץ ומנחה, אשר מתמחה בפיתוח של מנהלים ובעלי עסקים. לאחרונה עזב קריירה עסקית ארוכת טווח, התמקדות התשוקה שלה לעזור לאחרים לעשות את הטוב ביותר של עצמם באמצעות אינטליגנציה רגשית. היא ניתן להגיע דרך אתר האינטרנט שלו;